15 Ocak 2011 Cumartesi

BAY KENDİNİ BİLMEZ


Sen bayan çok dudaklı
Ben bay seni öpmekle meşgul
Saçlarını okşuyorum bayan turuncu saçlının
Yatakta öpüşüyoruz vahşi ve istekli
Ne tesadüf kısa etek giymişsin
Bacakların çok güzel
Ellerimi yaşam noktanda gezdiriyorum
Çok geçmeden usul usul okşuyorum
Karanlığı seviyorum bedenlerimizin ıssızlığında
Afrika geliyor yaşadıklarımızın ardından
Günbatımları ıslaklığında şiirler yazıyorum bacaklarına
Birkaç bulut deviriyorum gözlerinden irili ufaklı
Sen bayan güzel bacaklı
Ben bay senin bacaklarınla meşgul

Uçağa biniyorsun, tüm biletler tek kişilik
Gözlerin ardında kalmaklı bakmıyor musun bir de
Bir yıldırımı alıp kalbime saplıyorsun
Delik deşik kalbime bir şeyler saplamasan olmazdı zaten
Sen bayan çok uzaklarda şimdi
Ben bay seni özlemekle meşgul

Dudaklarını dudaklarımda bırakıyorsun
İyi de yapıyorsun, senden de bu beklenirdi zaten
Sen bayan göğsü vanilya kokusu bulanıklığında bir terk ediş
Ben bay senin kokuna hasret
Sen bayan uzaklardaki güzel bacaklı sevgili
Ben bay kendini bilmez

Uğur Ergün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder