15 Ocak 2011 Cumartesi

EPİK MASTÜRBASYON


Ah be komutanım
Rakı sofrasını yarım bırakıp geldim askere
Kedim bir arabanın altında kalmış
Sevgilim söyledi
Sense hâlâ emirler veriyorsun, hadsizce

Bari silah omza deme komutanım
Bir omuzum olsa
Üstüne başka şeyler koyardım
Kedim yaşasaydı da
Rakı sofrası kurardım gecenin bir saatinde
Tabi bunun için
Buzdolabında rakı olması gerekirdi
Bir de içecek sağlam bir yürek
Ah be komutanım

Aslına bakarsan boş ver beni
Ben mastürbasyon çekeceğim bir köşede
Biraz daha epik davranmak gerekirse
Senin ananı sikeceğim teskeremi verince
En iyisi siktir et beni komutanım

Şimdi karar verdim en nihayetinde
Bir omuzum olsa üstüne asker epikliğini koyardım
Bir omuzum olsa o epikliğin amına bile koyardım
Bir açıklama istersen epik şiire tahammülüm kalmadı
SAKIN BANA BİR DAHA VURMA KOMUTANIM!

*epikşiirigötündenanlayanlarabirbaşyapıt
daha*

Emret Komutanım!

Uğur Ergün

*doğrusunun masturbasyon değil de mastürbasyon olduğunu öğrenince uğradığım şoktan sonra böyle bir şiirin çıkması normal karşılanmalı bir yerde.

*tektip öğrencilik, tektip askerlik, tektip insanlık... oldu olacak tek bir renge indirgeyelim dünyayı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder