15 Ocak 2011 Cumartesi

KÜÇÜKLÜK GÖZYAŞLARIM



Baba bana masal değil gerçekleri anlat
Katilleri, intihar süsü verilmiş cinayetleri
Hırsızları, dolandırıcıları, kalpazanları
Baba bana hortumcu bakanları anlat
Nasıl hala milleti kazıkladıklarını
Ve nasıl milletten oy (ç)aldıklarını

Hepsini anlat baba
Birini bile atlama sakın
Yoksa nasıl bileceğim tüm bunları
Yoksa nasıl öğreneceğim

Baba bana ne oyunlar döndüğünü anlat
Ne dolaplar çevrildiğini arkamızdan
Halkın televizyon denen canavarla
Nasıl uyutulduğunu, nasıl aptallaştırıldığını
Ya da nasıl uyuşturulduğunu anlat bana
Bir beyaz eşyanın kaç oya eşit olduğunu
İktidara geçmek için kaç buzdolabı gerektiğini
Binlerce oyun nasıl satın alındığını anlat bana

Baba masal anlatacaksan da 
Lütfen gerçekçi olsun biraz
Mesela sonunda kötüler kazansın
İyiler ölsün, gebersin, halt etsin
Yazarlar belediye çukuruna düşsün
Şairler hapislere düşsün baba
Ama gökten elma düşmesin ne olur
Kömür düşsün çuval çuval
Yoksa nasıl dağıtırlar yoksullara
Bunca çuval kömürü, milletvekilleri

Baba söz veriyorum, bunca kötülüğü duyunca
Ağlamayacağım. Erkek sözü…

Uğur Ergün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder