15 Ocak 2011 Cumartesi

KARADELİK



Kalpleri penislerinde adamlar vardı televizyonda
Kumandayı büyük bir hışımla televizyona fırlattım
Böyle olmayacağıma söz verdim sonra
Sevişmekle seks arasında ciddi bir fark vardır
Gece bütün şehveti katlediyordu ne de olsa

Dışarı çıktım o sinirle, silahım belimde
Silahım hep belimdedir zaten
Çok geçmeden seni kollarıma aldım

Kulakları sağır eden bir silah sesi vardı aramızda
Denizin kokusuysa bir başkaydı
Kurşun çeneni delip geçmişti
Bu son dalga İstanbulluydu sevgilim
Aramızda bir kurşunun lafı mı olurdu?
Her dalga biraz İstanbulludur zaten

Nasıl desem basbayağı kanlar akıyordu dudaklarından
Ben hiç böyle olacağını düşünmemiştim
Yine de insan ölmeyi bilmeli bazen
Boş ver kanınla ıslansın dilim
Ve bırak gecenin karanlığında
Ölmeden önce son bir defa öpüşelim
Ne fark eder, kanınla kirlensin elbisen
Gece bütün renkleri öldürüyordu zaten
-Ya da bütün renkler gecedir zaten-

Uğur Ergün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder