15 Ocak 2011 Cumartesi

SAKINCALI SONBAHAR


Şimdi bir yerlere yıldırım olup düşüyorum yalnızlığımı
Şehrin tüm ışıkları korkudan sönüyor karşımda
Kim bulutların onun için ağladığını söyleyebilir bana
Kim inandırabilir beni, aynalar dışında
Aynalar yalan söylüyor aslında
(Aynalara inanmayın, sakın inanmayın onlara)
Sanmayın ki bu bulutlar onun için ağlıyor
Yalnız benim için ağlıyor gökyüzü
Sadece benim yalnızlığıma ağlıyor bulutlar

Bir yerlere şimşek gibi çakıyorum nefretimi
Şehrin tüm ışıkları korkudan titriyor
Sancılı bir temmuz doğuyor güneşin başucunda
Aynalar yalan söylüyor sakıncalı bir sonbaharda
Yıldızlar dudaklarımda uğulduyor yalnız zamanlarda
Yıldızlar bir tek benim yalnızlığımı uğulduyor
Gecenin bitkin karanlığında

Gözlerinde bir bulut unutulmuş
Bir şiir yarım kalmış ıslak dudaklarında

Uğur Ergün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder