15 Ocak 2011 Cumartesi

LETHE’DE AŞK


Her aşk bir dibe vuruştur sevgilim belki de
Senin pırıl pırıl parlayan o güzel gözlerinde
Seninle sevişmektir aşk, dolunaylı bir gecede
Bir nehrin kıyısında unutuştur her şeyi olanlardan habersizce
Lethe’nin kenarında oturup ağlamaktır, belki sessizce
Nehrin suyunu içip olanları unutmak dururken bir elinde
Gözyaşlarını içerek dayanmaktır aşk, en büyük kederlere bile

Bir çift göz çiziyorum şimdi nehrin soğuk suyuna şefkatle
Bunlar senin gözlerin diyorum usulca içimden
Kaşlarını, kirpiklerini unutur muyum hiç?
Onları da çiziyorum elbette…
Ve saçların beliriyor ardı sıra suyun üstünde
Alıyorum saçlarını okşuyorum sonsuz karanlığımda
Durur muyum hiç, öpüyorum henüz çizmediğim dudaklarını da
Önce yüzün sonra tenin benim oluyor ardından da bedenin

Lethe’nin suyunda yansıyor pırıl pırıl güzelliğin

Uğur Ergün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder