15 Ocak 2011 Cumartesi

POSTMORTEM SPASM

Yağan yağmura teşekkürler
Bugün sadece yalnızlığıma yağdı
İtiraf etmeliyim biraz gereksizce korkuyorum
Seni birkaç saniye daha düşününce

Bir sıkıntı var içimde yine de
Seni biraz daha düşünürsem
Bu gece ay kendini ortadan ikiye bölecek
Bunu tüm kemiklerimle hissediyorum

Yağan yağmura bir kez daha teşekkürler
Meteorolojiden pek anlamam aslında

Ayın intihara teşebbüs ettiği gecelerde
Balkona çıkar şöyle bir yıldızlara bakarım
Yıldızlar sıcak, yıldızlar parlak
Ben bazen kuzey yıldızını bile bulamayan bir adamım
Astronomiden de hiç çakmam ayrıca

İçimde kocaman bir yıkıntı var, kocaman ve içimde
Bu gece canım bir siyah kokain çekti durduk yerde
Ben de oturup siyah bir kokain çektim sessizce köşede
Yetmedi bacak bacak üstüne atıp seni düşündüm
Zaten bu aralar yerli yersiz seni düşünüyorum

Dışarıda da yağmur yağıyor
Beyazlara daha güzel silahlar veriliyor
Pozitif ayrımcılık deniyor bunun adına da
Düşündükçe delirmemek elde değil
Ve dışarıda hâlâ yağmur yağıyor
Sağanak belli ki
Ve seni düşünüyorum hâlâ üstelik

Yağan yağmura son kez teşekkürler


Çünkü bu gece ay silahla kendini kafasından vuracak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder