15 Ocak 2011 Cumartesi

BULUT KAÇAKÇISI


Bir sürü bulut kaçırıyorum
Denizden büyük büyük gemilerle
Denizi ikiye yaracak kadar kocaman gemiler
Mutlu taklidi yapıyorum arada bir
Bir yıldızı bacaklarından asıyorum
Sen elini omzuma atıyorsun

Bunu nasıl beceriyorsun, aklım almıyor
Elini omzuma atıyorsun
Elini omzuma atar atmaz da beni öpüyorsun
Öpünce de kurtarmasan beni başkası olmaktan
Olur muydu hiç? Olmazdı tabi
Hem nerede görülmüş olduğu, nerede duyulmuş
Kim bilir neler değişir hayatımda, sen yanımda olmasan

Tam da bu saatlerde gözlerini dikmesen bana
Bir şeylerin eksik olduğunu anlamazdım elbet
Demek o kadar aptaldım
Ama yüzünün tek bir ifadesinden bile
Her şeyi anlardım
Demek ki bir o kadar da sana aşıktım

Ben yine işimi yapıp bulutları kaçırıyordum
Ben bulut kaçıran bir adamım
Gözlerine bayılıyorum
Bir gece sen ansızın arkamdan yaklaştın
-Zaten hep arkamdan yaklaşırdın-
Boynumdan öptün. Hayır, hayır! Boynumu kutsadın.

Ben bulut kaçıran bir adamım
Yavaş yavaş ruhuma işledin
Kocaman gemiler limana yaklaşıyordu
Kalbim hızlı hızlı atıyordu
Kocaman gemiler kocaman sirenler çalıyordu

Ben bir bulut kaçakçısıyım
-Artık kalbimi durduramıyorum-

Uğur Ergün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder