15 Ocak 2011 Cumartesi

I. LSD

I. LSD

Bulutlara sarıldım sen yoksun diye
Helena bulutlar
Bulutlar canımı çok yakıyor artık
Sana bu şiiri binlerce kilometre öteden
Evinin kapısının önünden yazıyorum

Seni ne çok martı kaçırmış Helena
Gökyüzünde aradım yoksun hala
Bulutlara sordum seni
Geçen gece kapkaççılar güzelliğini çalmış
Kaçamamış, vurulmuş, ölmüş, solmuş; diyorlar
Bulutlara sordum seni
Havuz başında bir cinayet işlenmiş, ağlıyorlar

Sadece bulutlar ağlasa iyi
Sarışın bir kız da havuz başında
Anne diye ağlıyor
Ağlayışları yalan yanlış
Bakışları kesik kesik
Bakışları delik deşik
Polis katilleri arıyor

Kızımı kucağıma alıp
Bulutlara sarıldım sen yoksun diye

Seni dün gece öldürdüm diye

(dün geceye dönüp flashback yapalım biraz da)

II. MagicMushroom (halüsinojen mantar)

Ben koşarak kaçıp gittim
Sen adını dudaklarımda unuttun

Utandım çocukluğumdan
Utandım yaşımdan
On dokuz yaşımın saçma sapanlığında
Senin güzelliğini buldum
Aşktan
Ve olmamışlıktan
Yani olamamışlıktan
Hüngür hüngür utandım ben
Utandım adını söylemekten

Ben koşarak kaçıp gittim
Sen kanını bıçağımda unuttun

Saçların ne güzeldi
Hatırlar mısın
Yüzün gözün
Dudaklarında yarım bıraktığın gülüşün
Hele yazdığım şiirleri içinden okuyuşun
Hatırlar mısın
Ne utanç vericiydi

Ben arkamı dönüp kaçıp gittim
Sen çığlık atmayı unuttun

-Keşke seni hiç öldürmeseydim-

Uğur Ergün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder