15 Ocak 2011 Cumartesi

C VİTAMİNİ



Kendime çıkmaz bir sokak arıyorum
Yalnız kendime
Rüyalarıma dişlek karıların
Muayyen günü sancıları giriyor
Ne saçmaladığımı bilemiyorum
Gitar teliyle kendini boğan bir adam
Kanını emzikle emmeye çalışan
Tezgahtarlar çok iyi bilir bunu
Sensizlik intiharın baş harfidir

Kendime aldatılmamış bir şehir arıyorum
Yalnız kendime
Duvarlarıma 1970’lerden bazı hatunların
Erotik posterleri tecavüz ediyor
Ne yapacağımı bilemiyorum
Saçlarını boynuna dolayan bir bayan
Sürekli yüzüne botoks yaptıran
Estetik cerrahları iyi bilir bunu
Sensizlik intiharın ilk hecesidir

Kendime sensiz bir yer arıyorum
Senden uzak bir yer
Penceremden güneş ışınları giriyor
Telaşlanıyorum
Şizofren taklidi yapan bir adam
Kendi dışkısını yalayan
Bilim adamları çok iyi bilir bunu
Şizofreni kötü bir şeydir

Kendime anlatılmamış bir masal arıyorum
Sadece kendime
Beni bencil olmakla suçluyorsun
Utanıyorum
Hayatıma saksafon çalan
Beyinsiz kadınlar giriyor
Umursamıyorum
Gözleri kan çanağına dönen bir hatun
Bıçakla oynayan
Karşı apartmandaki Ayten hanımlar iyi bilir bunu
Sensizlik intiharın ta kendisidir

ya da kabuğu soyulmamış bir elma

Uğur Ergün

*Not: Tersten okumakta da fayda var.*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder